SpeechExec Enterprise LFH 7330
  • SpeechExec Enterprise LFH 7330
  • SpeechExec Enterprise LFH 7330

SpeechExec Enterprise LFH 7330

Oprogramowanie sieciowe SpeechExec Enterprise

Usprawnij swój obieg dokumentów z rozwiązaniem uszytym na miarę

Rozwiązanie SpeechExec Enterprise jest gotowe do wsparcia każdego, najtrudniejszego scenariusza pracy. Kluczem jest zrozumienie faktycznych potrzeb użytkownika, poznanie infrastruktury i dopasowanie optymalnego do jego potrzeb rozwiązania. Indywidualne rozwiązania dopasowane do każdego projektu pomagają pracować efektywnie i obniżać koszty funkcjonowania.

Główne cechy produktu:

Moduły podstawowe:

SpeechExec Enterprise Dictate – narzędzie do zarządzania nagraniami z urządzeń mobilnych oraz do dyktowania stacjonarnego

SpeechExec Enterprise Transcribe – elastyczne narzędzie do zarządzania przesłanymi nagraniami

SpeechExec Enterprise Manager – centralna administracja systemu, definicja uzytkowników I grup roboczych, ustawienia powiązań pomiędzy użytkownikami

Moduły opcjonalne:

SpeecExec statistic module (LFH 7370) – moduł statystyczny ukazujące zestawienia dotyczące aktualnego obiegu dokumentów, autorów i transkrypcjonistów. Moduł umożliwia prezentację graficzną poszczególnych zestawień.

SpeechExec Workflow Manager (LFH 7380) – ustawienia i konfiguracja zaawansowanego obiegu dokumnetacji

SpeechExec Remote Device Manager (LFH 7470) –umożliwia zdalną administracje urządzeniami działom IT

SpeechExec Mobile Server (LFH7450) –aplikacja zarządzająca ustawieniami i konfiguracją obiegu dokumentów dla użytkowników iPhone i BlackBerry

SpeechExec Enterprise for Smartphones - aplikacja umożliwiająca użytkownikom smartfonów wysyłąnie nagrań w stworzonym obiegu dokumentacji

Popraw swoją wydajność:

  • kompletny system obiegu dokumentów łączący autorów i sekretarki w ramach grup roboczych
  • centralna administracja systemem, zdalna konfiguracja poszczególnych ustawień
  • zarządzanie procesem obiegu dokumentów zautomatyzowane w trybie wysyłania i udostępniania

Stworzony dla profesjonalistów:

  • bezszwowa integracja ze sprzętem do dyktowania Philips
  • opcjonalne moduły dodatkowe zwiększające funkcjonalność systemu
  • wysyłanie nagrań z dowolnego miejsca na świecie do stanowiska sekretarek
  • ustawienia bezpieczeństwa i poziomu dostępów dla zabezpieczenia danych szczególnie wrażliwych

Gotowy na przyszłe wyzwania:

  • przystosowany do pracy z systemami rozpoznawania mowy
  • szablony służące przyspieszeniu procesu tworzenia dokumentów
  • wsparcie Citrix i terminal server
  • active Directory dla łatwego zarządzania